پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251323
مشکل چشمه کوهرنگ برطرف شده و مخازن وضعيت خوبي دارند/ شب عيد با کنترل فشار آب موردنياز مردم را تامين کرديم
تاریخ انتشار : 1401/01/20 09:03:12
نمایش : 855
معاون نظارت، بهره‌برداري و توسعه آب شرکت آبفاي چهارمحال و بختياري گفت: درحال حاضر مشکل چشمه کوهرنگ برطرف شده است، مخازن وضعيت خوبي دارند و پيش‌بيني‌هاي لازم براي تابستان در تامين آب صورت گرفته است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مراد محمودي معاون نظارت، بهره‌برداري و توسعه آب شرکت آبفاي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: در زمستان گذشته به علت برودت هوا و يخ زدن چشمه کوهرنگ که 60 درصد آب شهرکرد از آن تامين مي‌شود، مشترکين خصوصا طبقات بالا با مشکل مواجه شدند.
 
وي بيان داشت: با اعمال مديريت، فشار شبکه را جوري تنظيم کرديم که بتوانيم حداقل آب شرب را در اختيار مردم قرار دهيم اما در روزهاي پايان سال به دليل مصرف بالا و افزايش ميانگين مصرف از 700 ليتر در ثانيه به يک هزار و 200 ليتر در ثانيه مشکل دوچندان شد چراکه ظرفيت شبکه تا حدي جوابگو بود.
 
محمودي گفت: درحال حاضر مشکل چشمه کوهرنگ برطرف شده است، مخازن وضعيت خوبي دارند و پيش‌بيني‌هاي لازم براي تابستان در تامين آب صورت گرفته است چون با يخ زدن چشمه کوهرنگ کارهاي خوبي انجام شد و شرکت آب و فاضلاب ارتقاي کيفي خط کوهرنگ به شهرکرد را انجام داد.
 
معاون نظارت، بهره‌برداري و توسعه آب شرکت آبفاي چهارمحال و بختياري ادامه داد: با اين اقدام 100 ليتر آب به شبکه اضافه شد، در شرکت آب منطقه‌اي کارهاي خوبي درحال انجام است و به زودي شاهد افتتاح آن خواهيم بود.
 
وي تاکيد کرد: به دنبال مشکل آبي ايجاد شده در زمستان برنامه‌ريزي براي به نتيجه رسيدن طرح بن-بروجن صورت گرفت.
 
محمودي افزود: براساس آئين‌نامه عملياتي شرکت آب و فاضلاب، تامين آب تا طبقه دوم بر عهده شرکت آب و فاضلاب است و بعد از آن بايد براساس ضوابط فني اقدام شود چراکه اگر فشار بي‌ضابطه در شبکه رها شود پرت آب بالا رفته و باعث هدررفت آب مي‌شود، يکي از دلايلي که ما توانستيم در ايام عيد آب کافي در اختيار مردم قرار دهيم کنترل فشار بود.
 
معاون نظارت، بهره‌برداري و توسعه آب شرکت آبفاي چهارمحال و بختياري يادآور شد: در مبحث 15 بحث ساختمان بحث تعبيه پمپ فشار در ساختمان‌هاي بالاي دو طبقه ديده شده است اما متاسفانه گاها به ان توجهي نمي‌شود، و طي جلساتي که به معاو عمراني استاندار داشتيم قرار بر اين شد صدور پايان کار منوط بر ايجاد تاسيسات تامين فشار باشد.
 
انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html